2 - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Erik Kuster - WaarBenJij.nu 2 - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Erik Kuster - WaarBenJij.nu

2

Door: Moi!

Blijf op de hoogte en volg Erik

22 Augustus 2018 | Nederland, Gouda

Lieve Lezers,

Het is heel lang geleden sinds mijn laatste verslag. Er waren zelfs al mensen die zich zorgen aan het maken waren of ik nog wel wist waar ik was. Eigenlijk wist ik niet de hele tijd waar ik was, er waren namelijk wat problemen met de was. Nouja, niet zozeer met de was, maar met de wasmachine. Die was namelijk stuk. En toen ging ik de wasmachine repareren, en toen ging mijn hand stuk. Toen ging ik naar de HAP want het bloed stroomde er harder uit dan de gemiddelde rivier nu stroomt, dat komt natuurlijk dan weer allemaal door de extreme droogte die we de afgelopen weken hebben ervaren, maar dat is weer een heel ander verhaal.

Dus ik zat daar, bij de HAP, dat is dus een HuisArtsenPost. Tenminste, zo noemen ze dat. HUISarts. Nu was ten eerste mijn huis niet ziek, maar mijn hand, dus ik moest eigenlijk naar de handarts, daarom belde ik ook naar de HAP, in de veronderstelling dat ik de HandArtsenPost aan de lijn zou krijgen. Niet dus.

Dus ik naar de HAP, want die komen natuurlijk niet naar mij, omdat ze daar kantoor houden. Raar toch, want waarom heet het dan HUISarts. Ik was de draad kwijt. Hun wisten ook niet waar ik de draad had gelaten, maar ze wilden wel wat draad in mijn hand stoppen.

Dus ik zit daar leeg te bloeden in de wachtkamer, werd opgehaald door een jongedame, die kijkt even naar mijn hand en zei toen dat ook zij de draad kwijt was, dus ging ze met superhero-ultralijm aan de slag. Die lijm was zo goed dat de tube waar dat in zat ook extreem dicht zat. Uiteindelijk werd mijn hand schoongemaakt en het gat dichtgelijmd en toen kreeg ik een verbandje en een mooie sticker. En een lollie tegen de pijn. Maar dat werkte niet.

Ik maakte nog een vriendelijk handgebaar naar de assistente toen ik bij de HAP wegging, en dankte voor het feit dat ik snel en fijn ben geholpen.

Nou, wat een avontuur he! Jeeeetjepietje!

Omdat het helemaal hot is, ga ik dus nu een crowdfundinginzamelingsactiepakketspecial starten om geld in te zamelen voor een bijdrage aan mijn ziektekostenverzekeringspakket want dat is gewoon ultracool.

OKEEEDOEEEEEI

Tot de volgende keer!


  • 23 Augustus 2018 - 01:06

    Jaco:

    Ik heb weer genoten van dit prachtige verhaal, eens in de zoveel jaar maak jij echt veel me!

  • 23 Augustus 2018 - 02:35

    Ashley:

    Wow Erik, wat een inspirerend verhaal. Heerlijk leesvoer zo op de late uurtjes.
    Ik hoop dat alles goed gaat met je hand en de wasmachine.

    Groetjes,

    Ashley

  • 23 Augustus 2018 - 06:50

    Jeroen:

    Leuk verhaal voor in de ochtend! Ik hoop dat het gaat met je hand. En de wasmachine natuurlijk. Groetjes van een trouwe lezer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gouda

Ik vertrek!

Ja je leest het goed! Maar niet getreurd, ik kom weer terug!

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2018

2

22 Juli 2018

1
Erik

Ik ben Erik en dit is mijn profiel. Mooi he?

Actief sinds 22 Juli 2018
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 542

Voorgaande reizen:

22 Juli 2018 - 31 December 2018

Ik vertrek!

Landen bezocht: