1 - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Erik Kuster - WaarBenJij.nu 1 - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Erik Kuster - WaarBenJij.nu

1

Door: Ikzelf

Blijf op de hoogte en volg Erik

22 Juli 2018 | Nederland, Gouda

Vandaag is de grote dag. Niemand wist het, maar ik ga er voor!

Nog anderhalf uur en dan vertrek ik richting Schiphol. Auto parkeren, handbagage mee, door de hekken, en daar aangekomen wordt ik weer hartelijk ontvangen met een bak koffie van mijn collega. Goede koffie overigens, niet van die niet-te-zuipen troep.

Dan na een dagje werken, zet ik de koffie voor de collega’s van de nachtdienst en dan mag ik weer naar huis. Het wordt vast een mooie dag, op naar avontuur!

  • 22 Juli 2018 - 10:37

    Ashley:

    Beste Erik,

    Wat een prachtig verhaal, ik heb het met plezier gelezen.
    Ik wens je veel succes op je reis en maak veel foto’s.

    Groetjes,

    Ashley en Jeroen

  • 22 Juli 2018 - 12:52

    Anita Rutgers:

    Hoi Erik,
    Wat een bijzonder leuk reis verhaal. Ik denk dat je zeker avontuur gaat beleven en ik denk dat de verzorging en accomodatie prima is! Zo te horen zit je op een uitstekende locatie waar je alle kanten uit kunt. Aan het weer zal het niet liggen want dat is om door een ringetje te halen. Kortom .. heel veel plezier en tot gauw.
    Groetjes Anita.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gouda

Ik vertrek!

Ja je leest het goed! Maar niet getreurd, ik kom weer terug!

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2018

2

22 Juli 2018

1
Erik

Ik ben Erik en dit is mijn profiel. Mooi he?

Actief sinds 22 Juli 2018
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 539

Voorgaande reizen:

22 Juli 2018 - 31 December 2018

Ik vertrek!

Landen bezocht: